Chcesz skorzystać z naszych usług? Masz pytania lub potrzebujesz porady? Zadzwoń lub skorzystaj z formularza.
Adres siedziby
Concept Tower, ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
Email
biuro@saleworth.pl
Telefon
+48 535 998 978
Często Zadawane Pytania
Jeśli chcesz nas jeszcze o coś zapytać – pisz śmiało! Chętnie doradzimy Ci w zakresie marketingu i sprzedaży.
Tak! Jeśli jest coś, na co chcesz zwrócić szczególną uwagę lub posiadasz zdjęcia powiązane ze swoim biznesem – wspomnij nam o tym. Chętnie umieścimy je w Twoich nowych recenzjach.
Cena jednej opinii to 15-35 złotych w zależności od wizytówki i wielkości zamówienia. Poinformujemy Cię dokładnie jakich kosztów się spodziewać i za co. Cena jest kompletna – nie płacisz dodatkowo za napisanie tekstów, dodanie zdjęć lub lokalnych przewodników. Nie pobieramy dodatkowych opłat na start, ani w trakcie współpracy.
Czas realizacji ustalamy indywidualnie, uwzględniając Twoje preferencje – w większości przypadków rekomendujemy maksymalnie dwie opinie dziennie. Bierzemy pod uwagę względy bezpieczeństwa i wiarygodność, dlatego recenzje dodajemy tylko z kont potwierdzonych polskimi numerami telefonu, założonych przynajmniej dwa lata temu.
Wystarczy, że wypełnisz darmowy formularz kontaktowy obok. W treści zgłoszenia podaj nam możliwie najwięcej szczegółów: nazwę wizytówki, ilość opinii, preferowany czas realizacji. Ułatwi nam to przygotowanie oferty. Jest ona niezobowiązująca i w każdym momencie możesz zrezygnować. W przypadku zainteresowania podamy Ci dane do płatności lub na życzenie wystawimy fakturę VAT. Następnie wyślemy Ci arkusz ze śledzeniem efektów naszej pracy na bieżąco i zaczniemy pracę.